Obchodné podmienky
I. Spoločnosť
Helena Zedková, IČO: 76302067, DIČ: CZ7856243956
Obchodné podmienky sú platné do doby vydania nových obchodných podmienok.
Obchodné podmienky sú platné do doby vydania nových obchodných podmienok.
II. Objednávka
Kúpna zmluva, na základe ktorej je realizovaný predaj tovaru predávajúcim kupujúcemu, vzniká na základe záväzného potvrdenia objednávky.
V prípade platby vopred sa predávajúci zaväzuje rezervovať tovar do doby lehoty splatnosti uvedenej v potvrdení objednávky. Kupujúcemu nebudú zo strany predávajúceho účtované v súvislosti s uzatvorením kúpnej zmluvy žiadne náklady na použitie prostriedkov komunikácie na diaľku (viď. § 53 ods. 4 písm h) Občianskeho zákonníka).
III. Storno objednávky
Storno objednávky zo strany kupujúceho: Kupujúci má právo stornovať objednávku bez udania dôvodu kedykoľvek pred jej záväzným potvrdením. Po záväznom potvrdení objednávky len na základe vzájomnej dohody. E-mail kontakt: info@galamodino.sk
Storno objednávky zo strany kupujúceho: Kupujúci má právo stornovať objednávku bez udania dôvodu kedykoľvek pred jej záväzným potvrdením. Po záväznom potvrdení objednávky len na základe vzájomnej dohody. E-mail kontakt: info@galamodino.sk
IV. Odstúpenie od kúpnej zmluvy
Odstúpenie od kúpnej zmluvy sa ďalej riadi ustanovením § 54c Občianskeho zákonníka.
Kupujúci má právo od uzatvorenej kúpnej zmluvy odstúpiť do 14 dní od prevzatia tovaru. V tejto lehote musí byť predávajúcemu doručené písomné odstúpenie od zmluvy vlastnoručne podpísané kupujúcim spolu s nepoškodeným, nepoužívajú, neotevřeným a neopotrebovaným tovarom v pôvodnom celistvom obale na náklady kupujúceho na adresu predávajúceho.
Predávajúci má právo od uzatvorenej kúpnej zmluvy odstúpiť v prípadoch, keď sa stane plnenie z akéhokoľvek dôvodu nemožným (pozri § 53 ods. 4 písm h) Občianskeho zákonníka).
V. Dodacie podmienky
Dodávky objednaného tovaru budú podľa dostupnosti produktu a prevádzkových možností predávajúceho realizované v čo najkratšom termíne, zvyčajne do 5 pracovných dní od záväzného potvrdenia objednávky.
Miesto odberu je stanovené na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie predmetu plnenia na uvedené miesto. Dopravu na adresu určenia zaisťuje predávajúci. Zásielka s tovarom vždy obsahuje daňový doklad.
VI. Ochrana osobných dát
Rešpektujeme Vaše súkromie. Aby sme vám mohli ponúknuť hodnotné služby, potrebujeme poznať niektoré vaše osobné dáta. Tieto dáta chránime pred zneužitím a nebudú nikdy poskytnuté žiadnemu tretiemu subjektu.
Používaním tohto internetového obchodu súhlasíte so zhromažďovaním a používaním informácií o Vás a Vašich nákupoch za vyššie stanovených podmienok.
Registráciou zákazníka, žiadateľa o novinky, účastníka ankety a ďalších iných foriem registrácie automaticky súhlasíte, že môžete byť informovaný o novinkách v našom internetovom obchode mailom alebo telefonicky. Ak si nebudete priať tieto informácie, máte možnosť kedykoľvek ich zasielanie ukončiť podľa postupu uvedeného v každej zasielanej správe.
Odstúpenie od kúpnej zmluvy sa ďalej riadi ustanovením § 54c Občianskeho zákonníka.
Kupujúci má právo od uzatvorenej kúpnej zmluvy odstúpiť do 14 dní od prevzatia tovaru. V tejto lehote musí byť predávajúcemu doručené písomné odstúpenie od zmluvy vlastnoručne podpísané kupujúcim spolu s nepoškodeným, nepoužívajú, neotevřeným a neopotrebovaným tovarom v pôvodnom celistvom obale na náklady kupujúceho na adresu predávajúceho.
Predávajúci má právo od uzatvorenej kúpnej zmluvy odstúpiť v prípadoch, keď sa stane plnenie z akéhokoľvek dôvodu nemožným (pozri § 53 ods. 4 písm h) Občianskeho zákonníka).
V. Dodacie podmienky
Dodávky objednaného tovaru budú podľa dostupnosti produktu a prevádzkových možností predávajúceho realizované v čo najkratšom termíne, zvyčajne do 5 pracovných dní od záväzného potvrdenia objednávky.
Miesto odberu je stanovené na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie predmetu plnenia na uvedené miesto. Dopravu na adresu určenia zaisťuje predávajúci. Zásielka s tovarom vždy obsahuje daňový doklad.
VI. Ochrana osobných dát
Rešpektujeme Vaše súkromie. Aby sme vám mohli ponúknuť hodnotné služby, potrebujeme poznať niektoré vaše osobné dáta. Tieto dáta chránime pred zneužitím a nebudú nikdy poskytnuté žiadnemu tretiemu subjektu.
Používaním tohto internetového obchodu súhlasíte so zhromažďovaním a používaním informácií o Vás a Vašich nákupoch za vyššie stanovených podmienok.
Registráciou zákazníka, žiadateľa o novinky, účastníka ankety a ďalších iných foriem registrácie automaticky súhlasíte, že môžete byť informovaný o novinkách v našom internetovom obchode mailom alebo telefonicky. Ak si nebudete priať tieto informácie, máte možnosť kedykoľvek ich zasielanie ukončiť podľa postupu uvedeného v každej zasielanej správe.
Prečítajte si tiež Zásady ochrany osobných údajov.
VII. Predaj a platba tovaru
Predávajúci je majiteľom tovaru a predáva ho kupujúcemu (zákazníkovi).
Tovar je majetkom predávajúceho do doby úplného zaplatenia ceny tovaru. Uhradenie plnej čiastky je prevedené dobierkou v mieste odovzdania tovaru (prostredníctvom zmluvnej špedičnej spoločnosti), alebo bankovým prevodom špecifikovaným v potvrdení objednávky a to tak, že na účet predávajúceho musí byť pripísaná plná cena tovaru po odpočítaní bankových a iných poplatkov.
Tieto obchodné podmienky sú platné pre všetky obchodné prípady uzatvorené medzi spoločnosťou Helena Zedková a kupujúcim. Kupujúcim sa rozumie fyzická osoba rovnako ako osoba právnická. Právne vzťahy oboch zmluvných strán vzniknuté na základe uzatvorenej objednávky sa riadia v prípade fyzickej osoby ustanoveniami Občianskeho zákonníka, v prípade právnickej osoby obchodným zákonníkom.
V závislosti na zmene príslušných právnych noriem, ako aj obchodnej politiky spoločnosti, si spoločnosť Helena Zedková vyhradzuje právo obchodné podmienky meniť. Túto zmenu a jej účinnosť spoločnosť vyhlási vhodným spôsobom na internetových stránkach www.galamodino.sk
VIII. reklamačné podmienky
1. Všeobecné ustanovenia a definície
Tento reklamačný poriadok bol spracovaný podľa ustanovení zákona č.40 / 1964 Zb., Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon") a vzťahuje sa na spotrebný tovar (ďalej len "tovar"), u ktorého sú v záručnej dobe uplatňované práva kupujúceho zo zodpovednosti za vady (ďalej len "reklamácia").
"Predávajúci" je obchodná spoločnosť Helena Zedková so sídlom Na Skalkách č. ev. 171, 664 44 Ořechov, IČO: 76302067, zapísaná v živnostenskom registri.
"Kupujúci" je subjekt, ktorý s predávajúcim uzavrel zmluvu o kúpe tovaru.
2. Záručné podmienky
Ak vykazuje tovar zjavné vady, je kupujúci oprávnený tovar neprevziať. V takom prípade zostáva zachovaný nárok kupujúceho na poskytnutie riadneho plnenia predávajúcim alebo na vrátenie kúpnej ceny. Voľbu vykoná kupujúci.
V prípade, že tovar pri prevzatí nie je v zhode s kúpnou zmluvou (rozpor s kúpnou zmluvou), predávajúci zodpovedá kupujúcemu za zistené chyby podľa ustanovenia § 616 Občianskeho zákonníka.
V prípade, že sa po prevzatí tovaru kupujúcim vyskytnú v záručnej dobe vady tovaru, môže kupujúci uplatniť svoju oprávnenú reklamáciu.
Dĺžka záručnej doby sa riadi platnými ustanoveniami zákona, činí teda 24 mesiacov, s výnimkami stanovenými zákonom.
Kupujúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy vo všetkých prípadoch stanovených zákonom. Odstúpenie je voči predávajúcemu účinné od okamihu, keď je mu doručené písomné prehlásenie kupujúceho o odstúpení od zmluvy. V prípade odstúpenia od zmluvy sa zmluva od začiatku ruší a zmluvné strany sú si povinné vrátiť všetko, čo si na jej základe poskytli.
3. Vybavenie reklamácie
O spôsobe vybavenia reklamácie rozhoduje predávajúci podľa povahy reklamovanej vady. Kupujúci informuje predávajúceho e-mailom alebo písomne. Reklamácia vrátane odstránenia vady musí byť vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, ak sa predávajúci s kupujúcim nedohodnú na dlhšej lehote. Po uplynutí tejto lehoty sa kupujúcemu priznávajú rovnaké práva, ako by sa jednalo o neodstrániteľnú chybu podľa zákona o ochrane spotrebiteľa č.634 / 1992 Zb. paragraf 19.
Za situácie, kedy je potrebné tovar zaslať predávajúcemu si kupujúci vo vlastnom záujme vedie tak, aby bol tovar zabalený do vhodného a dostatočne chrániaceho obalového materiálu vyhovujúceho nárokom prepravy tovaru, označí zásielku príslušnými symbolmi a pošle ako doporučený balík (nie na dobierku!) Na našu adresu: Helena Zedková, Havlenova 78/31, 639 00 Brno. Nebezpečenstvo škody na tovare v priebehu prepravy nesie v takom prípade kupující.V prípade, že zákazník požaduje výmenu tovaru z dôvodov neovplyvniteľných dodávateľom ani prepravcom, ako napr. Nevhodne zvolená veľkosť, alebo ak požaduje znovuzaslanie tovarov z dôvodu nevyzdvihnutia si tovar v stanovenej lehote, platí poštovné zákazník.
4. Záverečné ustanovenia
Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť 2.května 2008. Zmeny reklamačného poriadku vyhradené.
Zákony a predpisy:
- Zák .. č. 455/1991 Z. z. O živnostenskom podnikaní
- Zák .. č. 101/2000 Z. z. O ochrane osobných údajov
VII. Predaj a platba tovaru
Predávajúci je majiteľom tovaru a predáva ho kupujúcemu (zákazníkovi).
Tovar je majetkom predávajúceho do doby úplného zaplatenia ceny tovaru. Uhradenie plnej čiastky je prevedené dobierkou v mieste odovzdania tovaru (prostredníctvom zmluvnej špedičnej spoločnosti), alebo bankovým prevodom špecifikovaným v potvrdení objednávky a to tak, že na účet predávajúceho musí byť pripísaná plná cena tovaru po odpočítaní bankových a iných poplatkov.
Tieto obchodné podmienky sú platné pre všetky obchodné prípady uzatvorené medzi spoločnosťou Helena Zedková a kupujúcim. Kupujúcim sa rozumie fyzická osoba rovnako ako osoba právnická. Právne vzťahy oboch zmluvných strán vzniknuté na základe uzatvorenej objednávky sa riadia v prípade fyzickej osoby ustanoveniami Občianskeho zákonníka, v prípade právnickej osoby obchodným zákonníkom.
V závislosti na zmene príslušných právnych noriem, ako aj obchodnej politiky spoločnosti, si spoločnosť Helena Zedková vyhradzuje právo obchodné podmienky meniť. Túto zmenu a jej účinnosť spoločnosť vyhlási vhodným spôsobom na internetových stránkach www.galamodino.sk
VIII. reklamačné podmienky
1. Všeobecné ustanovenia a definície
Tento reklamačný poriadok bol spracovaný podľa ustanovení zákona č.40 / 1964 Zb., Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon") a vzťahuje sa na spotrebný tovar (ďalej len "tovar"), u ktorého sú v záručnej dobe uplatňované práva kupujúceho zo zodpovednosti za vady (ďalej len "reklamácia").
"Predávajúci" je obchodná spoločnosť Helena Zedková so sídlom Na Skalkách č. ev. 171, 664 44 Ořechov, IČO: 76302067, zapísaná v živnostenskom registri.
"Kupujúci" je subjekt, ktorý s predávajúcim uzavrel zmluvu o kúpe tovaru.
2. Záručné podmienky
Ak vykazuje tovar zjavné vady, je kupujúci oprávnený tovar neprevziať. V takom prípade zostáva zachovaný nárok kupujúceho na poskytnutie riadneho plnenia predávajúcim alebo na vrátenie kúpnej ceny. Voľbu vykoná kupujúci.
V prípade, že tovar pri prevzatí nie je v zhode s kúpnou zmluvou (rozpor s kúpnou zmluvou), predávajúci zodpovedá kupujúcemu za zistené chyby podľa ustanovenia § 616 Občianskeho zákonníka.
V prípade, že sa po prevzatí tovaru kupujúcim vyskytnú v záručnej dobe vady tovaru, môže kupujúci uplatniť svoju oprávnenú reklamáciu.
Dĺžka záručnej doby sa riadi platnými ustanoveniami zákona, činí teda 24 mesiacov, s výnimkami stanovenými zákonom.
Kupujúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy vo všetkých prípadoch stanovených zákonom. Odstúpenie je voči predávajúcemu účinné od okamihu, keď je mu doručené písomné prehlásenie kupujúceho o odstúpení od zmluvy. V prípade odstúpenia od zmluvy sa zmluva od začiatku ruší a zmluvné strany sú si povinné vrátiť všetko, čo si na jej základe poskytli.
3. Vybavenie reklamácie
O spôsobe vybavenia reklamácie rozhoduje predávajúci podľa povahy reklamovanej vady. Kupujúci informuje predávajúceho e-mailom alebo písomne. Reklamácia vrátane odstránenia vady musí byť vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, ak sa predávajúci s kupujúcim nedohodnú na dlhšej lehote. Po uplynutí tejto lehoty sa kupujúcemu priznávajú rovnaké práva, ako by sa jednalo o neodstrániteľnú chybu podľa zákona o ochrane spotrebiteľa č.634 / 1992 Zb. paragraf 19.
Za situácie, kedy je potrebné tovar zaslať predávajúcemu si kupujúci vo vlastnom záujme vedie tak, aby bol tovar zabalený do vhodného a dostatočne chrániaceho obalového materiálu vyhovujúceho nárokom prepravy tovaru, označí zásielku príslušnými symbolmi a pošle ako doporučený balík (nie na dobierku!) Na našu adresu: Helena Zedková, Havlenova 78/31, 639 00 Brno. Nebezpečenstvo škody na tovare v priebehu prepravy nesie v takom prípade kupující.V prípade, že zákazník požaduje výmenu tovaru z dôvodov neovplyvniteľných dodávateľom ani prepravcom, ako napr. Nevhodne zvolená veľkosť, alebo ak požaduje znovuzaslanie tovarov z dôvodu nevyzdvihnutia si tovar v stanovenej lehote, platí poštovné zákazník.
4. Záverečné ustanovenia
Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť 2.května 2008. Zmeny reklamačného poriadku vyhradené.
Zákony a predpisy:
- Zák .. č. 455/1991 Z. z. O živnostenskom podnikaní
- Zák .. č. 101/2000 Z. z. O ochrane osobných údajov