Vrátenie tovaru
V internetovom obchode Galamodino máte rovnakú záruku ako v kamennom obchode. Je v našom záujme všetko vyriešiť čo najrýchlejšie, takže sa nemusíte báť, že by ste na vybavenie čakali dlhšie ako je nevyhnutné (spravidla je všetko vyriešené do niekoľkých dní).
Záruka
Môžete sa domáhať vady do 24 mesiacov od prijatia tovaru, rovnako ako v kamennom obchode. Pre tovary s uvedenou trvanlivosťou po určenú životnosť. Nie sme zodpovední za opotrebovanie tovaru obvyklým používaním. Pre tovar predávaný za nižšiu cenu, nebalený alebo z iného dôvodu zľavneného, nie sme zodpovední za chyby, pre ktoré bola dohodnutá nižšia cena.
Obmedzenie zodpovednosti za chyby vyplývajúce z povahy tovaru a nevhodného používania.
Galamodino nenesie zodpovednosť za vady vzniknuté nevhodným výberom tovaru, spôsobené nešetrným zaobchádzaním alebo mechanickým poškodením, vyplývajúce z nedodržania pokynov / návodu na používanie produktu užitím tovaru v rozpore s deklarovaným účelom, nedodržaním spôsobu ošetrovania či nenahlášením vady bez zbytočného odkladu. V takýchto prípadoch môže byť obmedzenie zodpovednosti v dôsledku toho kvalifikované ako chyba kupujúceho.
Reklamácia a jej priebeh
Reklamácie sa môžu robiť osobne alebo poštou. Na spracovanie nároku musíte preukázať, že ste na Galamodino.cz zakúpili tovar (postačujúce číslo objednávky alebo doklad o zaplatení).
Formulár vrátenia je na stiahnutie TU. Ak vyplníte formulár bez našej pomoci, nezabudnite uviesť, v čom vidíte chybu tovaru alebo spôsob, akým sa vada prejavuje, alebo žiadosť o vysporiadanie.
Doručenie poštou
V prípade odoslania tovaru poštou alebo inou doručovacou službou pošlite zásielku na adresu:
Galamodino
Helena Zedková
Na Skalkách č. ev. 171
664 44 Ořechov
Priložte k zásielke vyplnený formulár vrátenia, ktorý si môžete stiahnuť na webovej stránke TU.
V prípade uznania reklamácie, vám budú vynaložené náklady na dopravu spojené s reklamáciou výrobku vrátené na základe zaslaného potvrdenia o podaní zásielky / odovzdanie dopravcovi. V žiadnom prípade neposielajte tovar na dobierku.
Doručenie službou Zásielkovňa
Po preukázaní vady Vám bude zaslaný e-mailom štítok pre označenie balíka. Do balíka priložte vyplnený Reklamačný list (pdf)
Nakoniec na balík nalepte samolepiaci štítok, ktorý ste od nás dostali a odovzdajte na ktorejkoľvek pobočke Zásielkovňa. Tovar nezasielajte na dobierku. Využite prosím prepravcu uvedeného na nálepke.
O priebehu celej reklamácie budete informovaný automatickými e-maily, ktoré vás upozorní na to, že Vaša reklamácia bola nami prijatá do systému, že bola vybavená, príp. že Vám bola odoslaná. Nevybavenia reklamácie v zákonom stanovenej 30-dňovej lehote znamená, že Galamodino porušilo podstatným spôsobom zmluvu. To Vám dáva právo rozhodnúť sa medzi odstránením vady dodaním nové veci alebo chýbajúce veci, odstránením vady opravou, primeranou zľavou z ceny alebo odstúpením od zmluvy.
Ak neuvediete alebo odmietnete chcete uviesť svoje kontaktné údaje (telefónny kontakt, e-mail, číslo účtu pre vrátenie sumy), potom ste uzrozumený s tým, že sa o vybavení reklamácie v zákonom stanovenej lehote budete zaujímať sám, a ak tak neurobíte, musíte vydržať dôsledky pre Vašu nečinnosť v tomto smere.