Často kladené otázky
Reklamácia a vrátenie tovaru
1. Ako dlho trvá vybavenie reklamácie?
V prípade spotrebiteľa máme na vybavenie reklamácie lehotu 30 dní. Táto lehota beží v prípade, že máme od vás všetky podklady. Väčšinou však reklamáciu vybavíme oveľa skôr. V prípade reklamácie kupujúcim, ktorý nie je spotrebiteľom (na predajnom doklade je uvedené IČO), sme povinní reklamáciu vybaviť v primeranej lehote, prípadne podľa vzájomnej dohody.
2. Aké dokumenty potrebujem na vybavenie reklamácie?
Stačí Vám doklad o kúpe výrobku (faktúra alebo dodací list).
Ak budete tovar posielať poštou, popíšte nám čo najpresnejšie chybu výrobku, ktorú u nás uplatňujete. Pre ľahké vyplnenie môžete použiť Reklamačný list (na stiahnutie TU) Ak reklamujete výrobok z dôvodu alergickej reakcie, pripojte k reklamácií aj lekársku správu, ktorú potrebujeme pre reklamačné konanie s našimi dodávateľmi/výrobcami.
3. Ako mne bude nový tovar doručený?
Namiesto doručenie vymeneného tovaru si vyberiete pri zakladaní reklamácie. Výrobok môžeme doručiť na Vami vybrané výdajné miesto Zásielkovňa alebo priamo na Vami udanú adresu.
4. Náklady na poštovné pri reklamácii?
- V prípade odoslania chybného výrobku (reklamácie), hradí veškré náklady na vrátenie alebo výmenu tovaru Galamodino. V tomto prípade Vám bude zaslaný e-mailom štítok pre označenie balíka. Do balíka priložte vyplnený Reklamačný list (pdf), na balík nalepte samolepiaci štítok, ktorý ste od nás dostali a odovzdajte na ktorejkoľvek pobočke Zásielkovňa.
- V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy z iných dôvodov (ak sa nejedná o reklamácii), hradí náklady na vrátenie tovaru zákazník.
5. Kde zistím priebeh vybavovania mojej reklamácie?
Pre zistenie stavu Vašej reklamácie či odstúpenie od kúpnej zmluvy nás kontaktujte na info@galamodino.sk alebo na telefónnom čísle +420 773 677 076
Značenie veľkostí u pánskych košieľ
Označenie veľkosti u spoločenských košieľ Avantgard
Veľkosť: 43/182
Obvod krku
Výška postavy